Merhaba kızlar bebeğim 9 ay 10 günlük şuanda, 7 aylık tan beri Yurutec kullanıyorum. Daha öncesinden de oturmayi bilmiyordu kuyruk sokumu üstüne oturuyordu şimdi de sağa doğru eğik oturmaya basladi. Bu arada 35 haftalik dogdu hep zayıf bir bebek ti boynunu tutmakta da zorlandı belki güçsüz oldugundandir diye düşünüyorum. Kötüyü düşünmek istemiyorum sizce kasla ilgili mi başına gelen var mı internetten baktım Yurutec skolyoza neden oluyor yazıyordu. Çok kötü oldum yarın doktora gidicez insallah. Yine de belki bilgisi olan veya başına gelen vardır diye buraya da yazmak istedim.biraz uzun oldu kusura bakmayın 😕