Kızlar tatlı falan çok tüketmiyorum kilom da yüksek vermeye çalışıyorum tatlı olarak incir hurma yiyorum günde 1-2 tane incir 3 tane hurma falan arada küçük çikolatalar yediğim oluyor sütüm artar belki diye ama sanki vicdan azabı çekiyorum sanki tatlı her şeyi yesem sütünü daha çok olacak gibi geliyor suyu bol içiyorum Doktorlar bilimsel olarak sadece suyun süt yaptığını söylüyorlar vicdan azabı çekiyorum kızlar Ya sizce azalır mı sütüm Zaten normalde de meme ve mama olarak ilerliyoruz çok sütüm yok da artar mıydı acaba diye vicdan azabı çekmiyor değilim Siz neler yapıyorsunuz ?