Ceka hayır hayır ameliyat olmayın demiyorum hayati bişey olmadığı sürece olmayın diyorum
ama sizin zaten artık kolunuz çok ama çok etkilenmiş tabii ki de doktorlarınızı dinleyin. 2 doktor yanılıyor olamaz.
bi ara doktoruma yalvardım beni ameliyat edin diye. o da şu an fıtığın o kadar kötü durumda değil demişti nedne bu kadar ağrım var dediğimde omzumda büyük bir yırtık olduğunu asıl sorunun o olduğunu söylemişti fıtıkta tuzu biberi yani..
dermanı varsa hastalığınızıın ve doktorlarınız öneriyor,sizde güveniyorsanız doktorunuz ne tedavi önerirse ona yönelin
çok çok geçmiş olsun dilerim şifa bulursunuz