Kızlar benim bebeğimin 2 aylıkken inek sütü alerjisi çıktı ben çok fazla tatlı seven ve çok paketli gıda tüketen biri olarak resmen çökmüştüm çayın kahvenin ya da gün ortasında bir yere gittiğimde ağzıma hep bir şeyler atmak istediğimde çok zorlanmıştım dışarıda kahve içerken tatlı yemeyi çok severdim bunları yapamamıştım. Ama geçen gün görümcemden bir tarif aldım ve mükemmel oldu eğer benim gibi olan varsa diye tatlı krizine mükemmel bir çözüm buldum Sulu kek🤍 resmen aynı oluyor sütlü kek ile. Tarif isteyen varsa yazarım benim için çok önemliydi tatlı meselesi belki öyle olanlar vardır diye yazayım dedim🥰