emel44_ Vikis kullanmaya korkuyorum tek denemedigim o kaldı kullanlar varmı varsa hangi marka kullanıyorsunuz
Asliaydn7 emel44_ merhabalar ben kullanıyorum ama bebek viksi diye geçiyor benim ki. Sırtına ayak altına
Asliaydn7 emel44_ şuan 2 yaş ama 8. Aydan beridir kullanıyorum çok küçükse ayak altına sürebilirsiniz