Zeytinyağının kurutma özelliği var. Zeytinyağından sonra mutlaka yıkamanız gerekli. Sonra da nemlendirmek önemli.Dr Osman Gönülal’ın videosu var konakla ilgili. Tavsiye ederim izlemenizi. Benimde oğlumun saçında yok. İki kaşının arası bu şekilde. Nemlendirici krem sürüyorum. Tek başına zeytinyağı kurutuyor diye biliyorum.