buseabike Kızlar dün doğum kontrol hapına başladım ilkini dün içtim bugün kaybettim galiba çöple falan gitti eşim gitti aynısının yeni paketini aldı ilk hapı atladım ikinciden devam ettim sorun olur mu başına gelen var mı
minikobebegim00 buseabike kaldığın yerden devam et baştan başlama sorun yok aynı ilaç yani devam edebilrsn
buseabike minikobebegim00 teşekkür ederim bende öyle düşündüm ama dört aylık bebekle riske atamıyorum 😁