Merhabalar hanımlar , 30 aylık kızım 2 gün önce durduk yere kusmaya başladı doktora götürdüm kusma devam ettiği için serum taktılar kan idrar tahlili yapıldı temiz çıktı kulak burun röntgen hersey temiz çıktı sebebini çözemiyorum bugün gene halsizlik kusma hali sürekli uzanır şekilde yatma istediği var başım ağrıyor diyor bacağım ağrıyor diyor ama tam kendini ifade edemiyor küçük olduğu için bilen yaşayan varsa lütfen tecrübesini yazsın lütfen 🙏🏻