semra45 Merhaba güzel anneler benim oglum 1 ay 19 günlük sadece anne sütü veriyorum kilo alımı falan iyi ama sütümü sagdıgımda sütüm cok az gelıyo 30 ss falan olmuyo dişarıya cıkcagım zaman işlerimi halletmek ivin anneme birakıyorum ama sagdıgım süt yetmiyo bende dilarıya cıktıgum zaman mama vermek istiyorum ama hangi mama ce kac ss vermem gerekıyo herhangi bi bilgim yok bu tarz yapan varmı bebegim mamaya alısıp emmeyı bırakabılırmı
Egenin_pamugu semra45 senin sağdığınla bebeğin çekiş gücü aynı değil evde sağma bence kullanma dışarıya çıktığım zmaan bende yaparım veya müsait ortamda emziririm bir çok mama denedim Aptamil sma Bebelac bunlar gaz kabız yaptı şimdi Bebelac gold kullaniyorum değiştiricem ama hipp organik combiotic keçi sütlü kullananlar memnun bakalım bunu al bi dene derim
Ayse5100 semra45 hipp organik combiotic anne sütüne en yakın organik bebek maması içerisinde ki probiyotik sayesinde sindirimi kolaylaştırır keçi sütlü olanı değil combiotic yazandan al karıştırma. Ayrıca içerisinde keçi sütü olan kabız yapar inek sütü bu benzeri şeyler 1 yaş sonrası bebeğe verilir
Atssssss000 semra45 golden goat kullaniyorum inanılmaz memnunum ne diğer mamalar gibi fos sislik yapiyor nede kabizlik gaz. Oneririm
Egenin_pamugu semra45 2 kez vermiştim 1 çay kaşığı sonra vermedim zaten sudan yapiyoruz aynı şey diye
semra45 Egenin_pamugu mamadan sonra du oneriyolar araştırdım biraz su verilmezse kabız yapıyomus belki bebegınız ondan kabız olmuş olabilir belki de her bebek farklı oldugu ıcındır
aalya05 Valla hipp Aptamil inanılmaz gaz yapıyor en iyisi sma ve evolivia marka çok iyi ne gaz ne kabızlık hiç biri yok tabi her bebek aynı değil çok marka değiştiren biri olarak söylüyorum sadece
semra45 aalya05 sma gaz yapıyomu peki cok gazlı bebek degıl aslında bebegım ve cok hareketlı gazını rahat cıkarabiliyo ama bazen zorlanıyo
Mavisanne2 Doğdigundan beri Aptamil kullandık 5,5aylikken sıkıldı artık aynı Taşdan İngramda bir feomende gördüğüm üzere bimin bebevilita mamasını aldim keşke en başından onu alsaymisim aşırı derecede çok sevdi ve premblem yasamadim