Karakuzummm valla süpürge acsam süpürgeyi kapatıyor. Bulaşık makinesini acsam icine giriyor girme dediğimde de kapaktaki sulara çırp çırp vuruyo. Uyuyunca desem 1 de 2 de uyuyo. Ne zaman ne yapım ben. Cani sağolsun yeterki diyerek hep eşimi bekliyorum o tutuyo ben isimi yapiyom. Hiç bisi evladimdan onemli değil valla. Gunduz uykusu da 40 dkka o uyurken dokulen eden bisi olursa hemen siliyorum