Zeynepk bende doğum yapalı 4 ay oldu 2 kez adet oldum fakat bu ay 35 gün oldu hala olmadım. Doktorum 40 ımdan sonra kontrol muayeneye çağırdığında düzensizlikler emzirme dönemi boyunca olabilir ama 3 ay sonra korunun demişti ki korunuyoruz kondom ile test yapmaya korkuyorum ihtimal vermiyorum ama kafama da takıyorum ister istemez