ndemir Bebeğim 3 ay 7 günlük saat 7 den beri uyumadı akşam saat 1 i geçiyor hala ayaktayız ve oturunca ağlıyor yatınca ağlıyor hep ayakta durmak istiyor ama asla yatmak istemiyor çıldırıcam artık kaç gündür böyle neden sizce
dayes ndemir eğer başka bir sıkıntısı olmadığına eminseniz atak olabilir belki benim bebeğim de 4. Ay atağını 3.5 aylık yaşamıştık
Pelinsu-gns ndemir bende yeni geçtim sayılır o dönemden bir hafta falan sürüyor geçiyor sonra , benimkide 6 aylık , 11 de gece uykusuna yatmıştı ama biraz önce uyandı sabahlarım bende galiba 😩
Miraysss ndemir Kakasını yaparsa rahatlar belki bazen kakasını yapamadığı için de zorlanıp ağlıyorlar karnına bir de ayaklarının altına bebek yağı ile masaj yapın. Bir de ılık duş aldırabilirseniz iyi olur rahat uyur. Çok uzun süre uykusuz kaldıkları zaman uykusuzluktan da ağlıyorlar
Northstar28 ndemir aynı 3 ay 7 günlük uyku sorunumuz var gündüzleri 10 dk uyuyor sadece gece de bölük pörçük hep 4 ten sonra tamamen uyanıyor gözlerim yanıyo uykusuzluktan artık
ndemir dayes muhtemelen atak dönemi çünkü gazını çıkarttırdım kakasını yaptı oda sıcaklığım iyi bilmiyorum ki
ndemir Miraysss gün içerisinde 10-15 dk uyuyup uyanıyor ama akşam uyku saati 9 normalde uyuyo saatini geçirdi uyumadı sonra huysuzluğu iyice arttı
ndemir Miraysss olabilir bizimkinin 13 ncü haftası var mı öyle bi atak bilmiyorum çıldırıcamm artık gece 4 de uyudu gene uyanıp duruyo