Feyza97 bizim ilk gittiğimiz doktordan ben hiç birşey anlamadım. Rapora bile bakmadan bişeyler anlattı geçiştirdi. Sonra birini bulup fizik tedaviye başladık benim kızımın solunda sorun vardı başını sağ tarafa gerdirip 5 saniye bekleyip bunu 15 kez yapıyordum sonra çenesini sol omzuna değdirmeye çalışıyordum. 15 kez de bunu yapıyordum. Günde 4 kez yapıyordum belli tutuş hareketleri var omlarında yapıyordum zaten önemli olan gerdirmek