irem_19 imei kırdırma yapılmıyorsa imkansız bu bedelin açtırmayla birlikte olması. Eğer yasal yolla açacaksanız tlfda kullandığınız hattın sahibi ile cihazın kayıtlı olduğu pasaportun sahibi aynı olmalı. Şu an cihaz kayıt 20bin tl,ocaktan itibaren 31 bin olacak. İmei kırdırma yapılcak anladığım,o durumda iphone garantisi geçersiz oluyor.