Kızlar benim bebeğim kucak seviyor. Özellikle göğsüme yatırdığımda uyumayı çok seviyor. Bir de genel de gün içinde emzirip yatağına koyduğumda kısa uyuyır, ya da koyunca uyanıyor. Kucağımda daha uzun uyuyor. Ama sürekli kucakta olduğu için de etrafımdakiler gelişimini olumsuz etkileyeceğini söylüyor. Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir??