sonayaslan eğer ilaç vs kullanmadiysan çocuğun için. Doğal bir pisikse ne sürsen boş. Ben neler neler denedim hastanede yattık kızımla mantara döndü antibiyotik yüzünden. Travazol kullandim mantar geçti pişik kaldı baktım geçmiyor anne sütü sürdüm. Sagdim koydum poşede alt dolaba çıkardım minik kaseye koyup sürdüm şuan MasaAllah kalmadı pişigi