SemaKa Kızlar bebeğimi ilk doğduğu günden beri kollarını bağlıyorum çünkü hep ellerini oynatıp kendini uyandırıyor ama şu an 4 aylık olduk ve bırakmak istiyorum ama hep elini yüzüne vuruyor uyandiriyor siz nasıl bir yol izlediniz sadece kollarını bağlıyorum bu arada
ugurbocegi03 SemaKa bnde sadece kollarını bağlıyorum ayakları açık yani bağlanıyorum ayaklarını bnce buyuyene kadar baglamaliyiz kendisini uyandırıyor çünkü en sağlıklısı bağlamaya devammm
Bebegimm1 SemaKa bu yuzden ben yapmamıştım en baştan alışmasını bekledim çnkü yeni doğan döneminde çoğu bebek de oluyor anne karnı gibi dar alandan çıktılar şimdiden alıştırın birde dönmeye başladıgı zamanlardasınız kolları kapalı kaldıgı için dönerse kendini kurtaramaz
mcnyld SemaKa canım kendi bırakıyo zaten merak etme bizde 5 aya kadar kundak yaptık cok denedim kundaksız ama olmadı kendisi bırakıyo istemiyo o sekilde anlarsın o zaman ellerini kontrol edebiliyo zaten
Egenin_pamugu Gündüz kundak yapmıyorum serbest uyuyo yan yatırıyorum zaten, gece sadece üstteki kolunu sarıyorum kundağa o şekil alıştı sorun olmuyo siz aynı şekil devam edin bence
Dilararden Hiç kundak yapmadım ki kalça çıkıklığına neden olursunuz daha çok ufak, en azından yarım kundak yapın.
irem_19 SemaKa havalar soğuk canım eğer eviniz soğuk oluyorsa bence biraz daha kundak yapabilirsin ben kızımı 8aya kadar kundak yaptım şuan 9aylık yeni bıraktık yani köyde yaşadığımızdan havalar soğuk oluyordu sıcacık yatsın kıpırdayıp üstünü açmasın diye yaptım ama eğer eviniz sıcak oluyorsa üatünü sürekli açmıyorsa kundak yapma zaten en fazla 1 haftada alışıyor normale