SerraNaz Bugun kızım 2. doz hepatit B aşısı oldu. Suan hic susmuyor agliyor surekli ne yaptiysak susturamadik. Aşıyla alakalı olabilirmi? Hemsire bana yan etkisinin olmadığını söylemişti ama cok korkuyorum
seymaaras SerraNaz Yan etkisi yok o asinin. Kesinlikle gaz sancisidir. Agizdan cikartsa bile poposundan cikartamadiginda sikinti oluyor. Bazen tamamen psikolojlkte olabiliyor.
Sahreyldrm SerraNaz bende sordum ama doğumda yapılan aşının ikinci dozu zaten yan etki yapmıyor dedi biz daha olmadık ama söyledi ebe belki başka sıkıntısı vardır kuzum bı banyo yaptırıp yatırmayı denesen
zynpgdkl SerraNaz nazarda olmuş olabilir canım bebekler hemen göze geliyor bol bol oku.. kalem suresinin son iki ayetini oku veya aç dinlet..
Aslidemir-98 SerraNaz Canım ister istemez aşı yeri ağrıyorda olabilir. Bizde bi sıkıntı yaşamadık. Bacağına çok baskı yapmamaya çalışın diye öneride bulunabilirim
zynpgdkl SerraNaz bizde geçen hafta olduk bizde bi sıkıntı olmadı canım sürekli ateşini falan ölçtüm aşı yerine baktım şişlik morluk oluşmadı hemşirede özellikle söyledi bi sorun olmayacağını .. belki başka bi sıkıntısı vardır gaz sancısı veya doymuyordur..