123fff normal izotonik serumla açıyorum ben doğduğundan beri hiç o küçük tüplere yönelmedim doktorumuz boşuna para vermeyin dedi bir kere aldık ilk doğduğunda. Serumla yıkayıp aspiratörle temizliyorum bruno baby en beğendiğim. Mesela bu ara direkt serumu nebülizatörle veriyorum hava olarak hastalık havası malum