Kızlar çok moralim bozuk hamilelikte doğumdu derken bir senedir saçlarımı kestirememistim neyse kestirmeye gittim kuaför saçıma ilk önce fon çekti sonra makineyle düz bir şekilde kesti kısa bir şekilde bildiğiniz küt oldu toplayınca uçları halı fırçası gibi duruyo sinir oldum önceki gittiğim kuaförler ilk önce yıkayıp sonra kesiyordu bu kuru kuru kesti yanlış işlem mi yaptı acaba