Kızlar Konya karatayda yaşıyorum üst kat komşum saat kaç olursa olsun çok Fazla ses yapıyor 2 kere uyardım fakat hala devam ediyor ev başıma yıkılıyor sanıyorum aşağıda insan yaşamıyo gibi davranıyor ve küçük bebeğim var çoğu zaman bu seslere uyanıyo 6 aydır sabrediyorum fakat tahammülüm kalmadı nereye şikayet edebilirim Karatay belediyesini aradım zabıta için fakat polisi arayın dediler bilgisi olan annelerim yardımcı olabilir mi 😊