Benim ilki Sezeryanımda kum torbası konulmuştu O çok ağrı yapmamıştı bana ama ikinci Sezeryanda elle bastırılıp parmaklarla kontrol ediliyordu alttan birkaç sefer gelip yaptılar her hemşireler geldiğinde korkuyla Onlara bakıyordum tekrar aynı işlemi yapacaklar mı diye çok korkunç bir ağrı