AviL06 memosu_0 düşünce 5-10 dk anca ağladı aradan 1 saat geçmiştir. Bir yere gitmiştik orda içime bir kurt düştü ve ayaklarının üstüne bastırmak istedim. Sağ ayağının üstüne basamadı doktora gittik kırılmış.. ağlamıyor diye umursamamak gerekiyormuş kötü bir tecrübe oldu bize de 🥲🌹
Deniz001 AviL06 Allah razı olsun teşekkür ederim bir sıkıntı yok şu an bundan sonra da olmaz inşallah ❤️
irmarose Deniz001 çok geçmiş olsun görünmez kaza maalesef benimde başıma gelmişti başımdan aşağı kaynar sular döküldü,2-3 saat kadar uyutmadım ben de gözlemledim ama doyurdum,bir de hareketlerine bakmıştım çok geçmiş olsun Allah korusun yavrularımızı