Kullanan var mı annem önceden kullanıyordu ve bardaklari gitmişti rengi felan ben finish kullanıyorum 3 yıldır değiştirmedim hiç ama fairy ve finish kullanmak istemiyorum hemde çok aşırı pahalandilar zaten brid biraz daha uygun fiyat olarak da kullanan var mı ??