tugbai 4 ay bence çok erken bence doktorunuz ne sebeple daha 4.ayda ek gıdaya geçmenizi tavsiye etti? Biz 5 ay 15 günlükken kilo alımı az olduğu için doktor tavsiyesi ile tadımlara başladık ben ona rağmen çok tereddüt ettim. 4 ay çok erken. Ek gıdaya başlaması için bazı sinyaller var örneğin desteksiz oturması gibi. Bebeğiniz desteksiz oturuyor mu?