Seydauss 2 buçuk aylık bebeğimin ağzı kokmaya başladı şimdi farkettim soğuk algınlığı oldu ondan mı yoksa internette iltihap enfeksiyon falan yazıyor diç çıkarma biberon çürüğü yazıyor ne demek anlamadım ama fikri olan varmı bide kıyafetleri yalıyor
sweetangell Seydauss mamayla mı besleniyor acaba eğer öyleyse mama sonrası 1 çay kaşığı su verebilirsiniz ağız içi temizlenir ondan olabilir . Zaten bize ebemiz tavsiye etmişti her mama sonrası 1-2 çay kaşığı su ver ağzı temizlensin dilinde kalıntı olmasın diye
Aynenkanka Seydauss benim bebeğimin de ağzı aseton gibi kokmaya başlamıştı anlayamamıştım ek gıda da yediği için takip eden 2 gün içinde ishal kusma başladı takip edin ve aksatmayın lütfen çok zor geçiyor 😔😔
Seydauss sweetangell evet mama ile besleniyor ondandır dimi pek su vermezdim şimdi ateşlendi diye su veriyorum bazen 30 ml içiyor şimdi kokmaya başladı kötü bir şey yoktur dimi
sweetangell Seydauss her mama sonrası verebilir siniz bir kaç çay kaşığı kaynamış soğumuş su olsun ama . Bir zararı olmaz suyun sadece anne sütü alsa vermenize gerek yok ama mama için öyle değil maalesef zaten sonuçta mamayı da su ile hazırlıyoruz bir kaç kaşık suyun bi zararı olmaz . Reflüsü olan bebek her beslenme sonrası fışkırarak kusar ağız kokusu reflü ile alakalı değil bence
Kubramomy Benim bebegiminde ağzı kokuyordu boğazları enfeksiyon olmuş geçmezse eğer bir götürün doktora derim