Merhabalar sevgili anneler,
Bebeğim 11 aylık artık gece beslenmesini bırakmamız gerekiyor fakat başaramıyorum her gece uyaniyor ve mama içene kadar avaz avaz bagirip ağlıyor 🥺Sizler nasıl bıraktınız? Mama miktarini azaltıp suyu fazla koymama rağmen içti tadından tiksinmedi bile.Su vermeyi denedim onu tamamen reddetti😥Daha etkili ve çözümcü yardımlarınızı rica ediyorum 🙏🙏