hafsaminaa ilk kızımda ikisinide yaptırmıştım. Şimdi 2. Bebeğim oldu. Ona da yaptırıyorum
Hayta geçen hafta rota aşısını yaptırdım. Rota zaten zehirli ishal için 3. Ve 5. Ayda yapıyorlar çünkü o aylarda devletin yaptığı bi aşı yok. Diğer aşılarla birlikte karışınca ateş olmasın diye oda. Menenjit aşısı da size doktor onunla ilgili bebeğinizin ayına veya yaşına göre bi tablo ayarlıyor. Yine oda 3. Aydan sonra yaptırılabiliyor. Ama genel de 6-9 aylık arası veya 1 yaş sonrası yaptırıyorlar çünkü oda ateş yaptığı için birde diğer aşılarla arasında 10-15 gün galan olması gerekiyor o yüzden. Ben ilk kızımda 1 yaşından sonra yaptırmıştım. Rota aşısı olarak 3. Ve 5. Ayında rotarix . Menenjit aşısı olarak da nimenrix ve bexsero öneriyor doktor. Bunlar özel aşı devlet karşılamıyor. Rota aşısı geçen hafta 1395 tl idi. Tanıdığınız eczane varsa bir tık indirim yapıyor. Ben sürekli gittiğim eczaneden 1250 tl ye aldım. Menenjit ne kadar oldu bilmiyorum. Sürekli zam geliyor zaten.