Merhaba bugün 3 aylık göz kontrolümüz vardı. Ve göz numarası yüksek çıktı. Doktor daha bebek kendi kendine de düzelebilir düzelmezse büyüdükçe gözlük ile çözülebilir dedi. Bebeğinde böyle bi sorunla karşılaşan oldu mu. Benim ilk kızımda hiç böyle bi muayene görmemiştim. Hareket takibine bakmıştı gayet iyi demişti. 2. Çocuğumda cihazla bakıldı bende anlamadım.