Kemozeh Benim oğlum da 17 aylık resmen ayni durumu yaşadık. Telefon görünce nasıl sabırsızlanıyor nasıl heyecanlanıyor var ya nasıl gülüyor. Vermeyince de Ağlıyordu sonra biz eşimle çok üzüldük ve kesin karar verdik ikimiz de kesinlikle o uyuyana kadar elimize asla almadık, telefonla işi olan başka odaya gitti çocuğa hiç göstermedik ve biz bunu 3 günde başardık şu anda unuttu ağlamıyor normal oyuncaklarına devam ediyor ,kesinlikle Siz de göstermeyin hiçbir şekilde O uyuduktan sonra takılın takılacaksaniz