csrhly Merhaba 40 günlük bebeğim bağırsak enfeksiyonu oldu. Daha önce bebeği bu şekilde olan var mı nasıl tedavi uygulandı ne kadar zamanda iyileşti acaba. Çok üzgünüm :(
BENOYLEUYGUNGORDUMM csrhly üzülme arkadaşım. Benimde bebeğim oldu hastanede yattık 5 gün kendime çok kızdım bakamıyorum dedim. Doktorum dedi ki suçlu arama olabilir seninle alakası yok dedi. Serum tedavisi uyguladılar. Geçti gitti bizimki.
csrhly Bizin beneğiniz kaç aylıktı. Bu akşam aldık kaka sonucumuzu henüz doktora göstermedik. Mukuslu kaka yapıyordu 2 haftadır süt alerjisi dediler süt ürünlerini kestim yemedim ama geçmedi. Korkuyorum tedavi için geç kalmamışızdır inş.
csrhly UyuyanGuzel köpüklü, yeşil renk mukuslu kaka yapıyordu ve ağrıları vardı biz gaz sancısı sandık önce ama meğer bu enfeksiyondan kaynaklıymış :( dün kaka testi yapıldı öyle belli oldu.