SemaKa
Bizim takipli olduğumuz doktorumuz erken ek gıda ile tanışma taraftarı. Kendisi her fırsatta eskiden tıp kitaplarında 4.ayda ek gıdaya başlandığının yazdığını söyler. Üniversitede derslerde hep 4. Ay ek gıdaya geçiş diye ders görmüşler. Bebeğimizin gelişimi doğrultusunda ben de ek gıdalarla tanışma yapacağım inşallah 4.ay ortası sonları gibi.