Ya kizlarr önceden ne yersem ne içersem özellikle tatlı yoğurtlu şeyler yediğimde sütüm fazla fazla gelirdi siskindi hatta sabah kalktigimda afedersiniz atletim gol içinde olurdu ama şu 1 2 gün içinde goguslerim sönük süt gelmiyor sanki bebeğim doyuyor mu doymuyor mu onu da anlayamıyorum cisli bezimiz oluyo ama bilemedim 4 ay 10 günlük bebeğim bende mamaya geçim diyorum ne güzel emiyordu böyle olunca canım sıkıldı yaa