mustafaalinnanas 2 bucuk ay oldu doğum yapalı olmadım ama sancim oluyor sıkıntı ateş basması sizdede oldu mu normalmi ?
BENOYLEUYGUNGORDUMM mustafaalinnanas 2 ay sonra olmuştum ama nasıl ilk defa o kadar kanamam olmuştu paçadan akıyo derler ya öyleydi 😃
AnneAzize mustafaalinnanas ben 55. Günde olmuştum ve hala da düzenli şükür bide doğumdan sonra sadece bir hafta kanamam gelmişti 40 gün hiç bişi gelmedi doğru düzgün
etuerk mustafaalinnanas 3.5 ay oldu tık yok, hapla korunuyorum doktorum hap döngü başı olursun dedi ama maalesef
mustafaalinnanas Olmaması rahatlıkta insanda bi merakta kalıyor ummadığım biranda gelir mi diye normal o zaman 😅
Poyrazannesi0 mustafaalinnanas tam 7 ay sonra oldum önceden ağrıdan ağlayan ben hiç ağrı bile hissetmedim