Gulcinavci bende de durum aynıydı herkes mama ver çocuk yeterince duymadığı için kalkıyor diyordu inanmıyordum , şu an gece uykusuna yatmadan 7 gibi, sonra 11 12 arası acıkıyor emzirip üstüne mama veriyorum sonra da 4 5 gibi kalkıyor yine maam yapıyorum. Kendimide bebeğimi de boşuna yokmuşum.
Ben hem huysuzlhktan uyanıyor zannediyordum hem de gece sık emerse sütüm çoğalır zannediyordum ondan susmayan ağlama krizi olmadıkça mama vermiyordum ama bebeğimin kilosu persentil tablosunda düştü iyice doktor da ver dedi artık neredeyse hem Emzirme sonrası veriyorum ama çokta üzülüyorum sadece anne sütümle doyuramıyorum diye.
Eğer normalde lazım olunca mama veriyorsanız gece siz yatmadan mama verip en az 3 saat rahat uyumayı deneyebilirsiniz.