Selamm güzel anneler. Oğlum 54 günlük bir bebiş kolik değil gazlı bir bebek ama masaj yaptığımız da falan çok rahat gazını çıkartıyordu ağlaması da yoktu normaldi yani kısaca. 2 gündür sabah 10 da mamasını hazırlayıp besliyorum (sütüm yok) o saatten sonra çocuk nuh diyor peygamber demiyor uyumuyor. Ayağımda sallıyorum dalıyor en fazla 15 dakika sonra ağlayarak uyanıyo böyle böyle gece 2 ye kadar bölük pörçük uyuyo masaj yapmama da izin vermiyo karnına dokunduğum zaman ya da bacaklarını haraket ettirdiğim zaman kasıyor kendini ağlıyor gazı var sanırım. Gaz damlası da kullanıyorum. Gece 2 de mamasını yedikten sonra artık yorgunluktan mı bilmiyorum sabaha kadar soluksuz uyuyor. Normalde günde 2 kez büyük tuvaletini yapardı bi sabah bi akşam. İki gündür tek bi kez yapabiliyor. Atak haftası gelmiş falan dediler 8. Hafta kafam karıştı sizce neyi olabilir oğlumun