Bebeğim uzun süre memede uyurdu onu desteksiz uyutmaya alıştırdım gündüz de çok rahat oluyo ama gece 2 saatte bir kalkarak ağlıyo kucağıma alıp pişpiş yapana kadar susmuyor sonra geri bırakıyorum saniyesiyle yine ağlıyor 2. Kez alınca uyuyo bu sefer. Derim deliksiz uyku bir türlü sağlayamadık bunun için deneyimleriniz varsa deneyeyim? Ne yapmalıyım? Neden böyle? Doktorumuz normal olduğunu söylüyor ama biz de gram uyumuyoruz ya 😥