Fahriye1987 Merhabalar tüp bağlatma ameliyatı olan var mı? Ameliyattan sonra hastanede kalmak zorunlu mu? Bir de ağrı sızı çok oluyor mı ameliyat sonrası?
BENOYLEUYGUNGORDUMM Fahriye1987 ben en son doğumumda oldum sezaryen olmuştum onu da aradan çıkarttım.