SemaKa Kızlar bebeğim hem emiyor hem mama yiyor 4 buçuk aylık olduk hipp combiotic kullanıyoruz ama biraz phali geliyor 6.aydan sonra sizce ne kullanmalıyım başka güzel mama varmi
Paramedik16 SemaKa aralarındaki fiyatları bilmiyorum ama sma optipro kullandım şuanda da kullanıyoruz günde 1 kez olsada 11 aylıklar
AviL06 SemaKa fiyat farkını bilmiyorum ama doktor tavsiyesi üzerine sma optipro kullanıyorum. 11 buçuk aylık olduk bir sıkıntı yaşamadık çok şükür 🤲🏻🌹
AviL06 SemaKa bebeğim göğüs ucumu kavrayamadığı için sağım yaparak besledim. Süt sağımı yapmadığımda bebeğim acıkırsa mama takviyesi yapıyordum ama 6. Aydan sonra sadece mama olarak ilerledik 🌹
Ersoynesli10 SemaKa başımdan beri kullanıyoruz canım ama ben geceleri golden goat veriyorum güzdüzleri sma
AviL06 SemaKa Sma Optipro kullanıyorum.. diğer yorumumda da yazmıştım zaten 😇🌹 0-6 ay arası Sma Optipro 1 6-12 ay arası Sma Optipro 2 12-18 ay arası Sma Optipro 3 kullanılmalı.. ayına göre besin değeri değişiyor ama elinizde birkaç günlük mama kalmışsa ve 6. Ayı geçerseniz 1 numarayı bitirince 2 ye geçersiniz sıkıntı olmaz 🌹
Busraf44 Ben aptamil kullanıyorum ama elimdekiler bittikten sonra bebelac a geçiş yapcm. Çünkü ikisi de milupa grubunda, atıyorum birinde az olan vitamin diğerinde fazla, aralarında fiyat farkı bayağı var o nedenle bebelac tercihim olacal
AviL06 SemaKa bizim doktorumuz ya Hipp alın ya da Sma Optipro demişti. Hipp hiç denemedim ama tavsiye bu iki markaydı insAllah bir sıkıntı yaşamazsınız 🤲🏻 bazı kişiler sma gaz yapıyor demişti ama bebekten bebeğe de değişebiliyor bir deneyin bakalım 🥰🌹
SemaKa AviL06 ben önce 2 ay sma optioro kullandım sonra hippe geçtik şu an 5.aya gecicez hipp biraz pahalı açıkçası o yüzden tekrar 6.aydan sonra SMa optioro 2 ye geçmem lazım dimi