Melikenl turkan2_ aşkım süt dediğin bebeği hastalıklardan korur. Başka şekilde annen gelse koruyamaz valla 😅
turkan2_ Melikenl ya böyle demeyin😭 regl gormdm hiç doğumdan beri çok az pembesi geldi arkası kahvrengi lekeye döndü oda durdu test yaptm negatif niye böyle oldum eskiler der adet gormezsen sütun korur gorursen korumaz derler🤦
Melikenl AviL06 aşko beklerim beklemesine ama telefon da bugün aleyhime. Şarjım kalmış %8 yani üzer bu anlıyor musun
Melikenl turkan2_ eskiler de eskidi artık aşkım. Ama süte güvenerekte korunmamazlik yapma yani. Kordon bağlatio hamile kalan var
AviL06 Melikenl bebek uyuyor herhalde, kaosun olmaması ve şarjının az olması 😅 bunlar da senin uyuman için bir işaret..🤔 zaten hepimiz şuan uykusu olmayıp sabah da uyanmayınca pişmanlık yaşayan anneler değil miyiz 😂 🙈 🌹
turkan2_ Melikenl doğru ama ne blm ona güvendm hep kziim da 5aylik olunca dedim artk regl gorurum leke geldi biraha gelmedi soktursun diye soğan suyu ictm tık yok yerleşme kanaması midir peki sizce
2boymommy Catlakbiranne bebitom hasta bronsit oldu iki gecedir böyleyim resmen sabahliyoruz bir gram uykusuz 🥲
Mom_burcu 2boymommy yaa geçmiş olsun canım kaç aylık neyi var. Benim oğlumda 9 aylıkolucak bronşit dediler 3 hafta olucak belki sizin neyiniz var
Melikenl Deletedmom104 o zaman senden yakın zamanda kaynana postu bekliyorum 😂 ay ama şaka bı yana Rabbim kolaylık versin inşallah
Melikenl AviL06 ıslak odun ile dayak hakedenlerdenim ben canım. Bebek uyuyor ben uyuyamıyorum. İnanır misin sabahta hiç pişman olmuyorum. Valla ben iflah olmam
Melikenl turkan2_ yanlı hatırlamıyorsam 2. Adetimden 1 hafta kadar önce bendede açık pembe sinrasinda kahveringi kanama olmuştu sonra kesildi. Ama sorun olmadı. Tabi bı tarafın tutuştu o dönemde test aldım negatif çıktı. Senin de öyle bir şey olabilir