yaaa aşkım o gorseldekinden daha şekilsizdi ama bundan sonra daha da dikkat et geçiyor. Hiç üzülme ağlama bebeğini sev öp kokla. Çünkü zaman çok çabuk geçiyor ve daha minik hallerini özlüyorsun. Tadini çıkar bu hallerinin. Duzelmeyecek bir şey olsa farklı şeyler yazmış olurdum buraya 🤗