Maviim Sevimnur09 Benim evim 22.7 derece kızımın yattığı oda da öyle (yatak odamız) 1.6 tog giyiyor altına da kısa kollu veya uzun kollu zıbın giydiriyorum
Furni98 Bizim evimiz 24.5 derece 1 tog kullaniyorum bazen gece kontrol ettiğimde soguk olunca ustune ince battaniye ortuyorun
Taze_annecik Sevimnur09 Üstlerini açıyolar zaten benim iki çocuğumun da uyku tulumu 2.5 tog örtmüyorum.
Bellabells Sevimnur09 örtme vs diyorlar ama gece emmeye kalkan bebeler uyku tulumunun içinde terliyorlar.ve terli terli tulumun içinde terleri soğuyor buz gibi oluyorlar. Ben kullanamadım uyku tulumunu.yada benim çocuklar çok terliyor
Tatlican Bellabells Ben aldigimda 1bucuk 2yasti galiba bir alissan oyle rahat birseyki brakamzsin kizim okuluna gidiyor buyil yeni aldim 2yil giyer almadan once geceye alrm kuruyordum uzeri acilmasin diye yinede acik buluyordum
Tatlican Sevimnur09 20 21 derecede ortmeyin evde derece yoksa soyle soyluyeyim dısaridaki soguk -1 filan olunca ya icine ince pijama giydirin yada ince polar ortun