Cnn2018cemre Kızlar bem 24.10 da sezeryan oldum. 2 gündür pansuman için tentürdiyot kullandım ama süte geçme ihtimali varmış kutusunu sonradan buldum okudum böyle bişey yaşayan var mı? Bebege zararı olur mu? Siz dikişler ve lekesi için neler yaptınız?
NaimeYilmaz Cnn2018cemre Batikon yeterlı aslında. Fito krem kullandım ben batıkonda 1 hafta falan surdum
OlgaArslan Cnn2018cemre hiç bişey kullanmadım yani bana doktor bişey vermedi kullanmana da gerek yok demişti ama doğumum devlette oldu 😏
Recko Cnn2018cemre Aynı gün doğum yapmışız. Doktor bana hiçbirşey vermedi. Silikonlu bandaj takmışlardı hastaneden çıkarken 1 hafta sonra gittim aldı doktorum bandajı hiç birşey sürmüyorum ben
Zeyno Cnn2018cemre Hastanede bir kere pansuman yaptılar beşinci günümde doktor bandajı çıkarıp duş alabileceğimi söyledi yaraya su gelmesinde sakınca yok dedi gizli dikişti zaten yara gibi değildi açıkçası😊