Zeyneppkzml 2 ay 10 günlüğüz. En son kızımın sarılık değeri 11 di. Şuan götürdügümüz doktor doğumdan 15 gün sonra tahliller yaptırmıştı. Kan uyuşmazlığından dendi. Ancak ne zaman geçeceğine dair kesin bir şey demedi. 3-4 ayı da bulabilirmiş. Ben bol bol emziriyorum. Yakın zamana kadar erken doğmasindan dolayı da haftalık takipteydik.