Nisauyr7 benim oğlumda kabız 1 aydır çekiyoruz suan yeni yeni düzeldi ilaç kullanıyor belki kesse tekrarlar bilemiyorum
- Dolcosoft şurup aç karna sabah 1 tk
- Biogaia damla sabah aç karna 5 damla
- Her akşam 10 dk sicak oturma banyosu
Bunları dr dedi benim yaptıklarım ;
Her mama yemeğe zeytinyağı dökmek
Poposuna her bez değişiminde zeytin yağı sürmek
Şokta probiyotik maya var onla yoğurt mayalamak
Gün kurusu kayısı ve yulaf ile muhallebi yapmak
Her fırsatta su içmesini teklif etmek
Şuan tüm bunları yaparak düzelttim ben
Birde beslenmede muz patates pirinç makarna bunlar yok kabızo tetikler
İlaçları bize dr böyle dedi tabiki sizde kendi dr danışarak kullanın geçmiş olsun