Henüz 5 aylık olmak üzere. Sadece uyurken alıyor o da çok az içiyor. Sebebi ise geçtiğimiz ay doktor mama takviyesine başlatmıştı. Biberondan verince meme istemiyor. Sağıp versem de öyle çok çıkmıyor. Asla asla memeyi almıyor sanırım bir daha emmeyecek beni .. çok üzülüyorum bu duruma eşim de kolayına geldi felan dedi sanki elimde olan bir şeymiş gibi mama yapmanın nesi kolay hazırda meme varken ben böyle mi olsun istiyorum dedim. Çok üzülüyorum bu duruma nasıl aşacağım memeye tekrar döndürebilir miyim acaba