azra1616 mthn07 bak hayir sen stres oldukça o geri tepiyor işte Bi ayakta dene ma o.an sakın olman lazım göğüs ucun varsa annem sesizce ayaklarından tuttu bnde Bi yandan emzirmeye çalışıyorum her yolu vs olmuyorsa olmuyor ama stres yapıp ağladıkça gülüm bebis daha çok emmek istemez bnde aynısını yaşadım altını değiştirmek zeytinyağı ile vücuda masaj yapmak gazını çıkarmak cocuk keyifli sesiz sakın anne ile ten teması elbet Bi yerde emmecek pes etme olmadı diye kendini harap etme dene şırınga ile ne biliyim biberonla biz ilk günler emzik veriyorduk sonra kaynanam verdi Bn cok kızdım ama işe yaradı yani ne biliyim o an çok hassas oluyorsun herkesin olumsuz değil olumlu taraflarını duy bizde o dönemlerden geçti bol bol dinlen imkanın olursa inşallah destek olur aile yakınların şimdiden Allah kolaylık versin çocuğunun her anının kıymetini bil kokla ama no stres no panik emmiyir mu tmm yarım.saat sonra vs her çocuk farklı işte onun için her yol mubah :) 😀 gül mutlu ol canım Bn
mthn07 azra1616 ne güzel içimi ferahlatti sözleriniz çok tsk ederim 🩷 ayakta deniycem çünkü emmiyor meme ağzına girdiği gibi etini koparıyormusum gibi bağırmaya başlıyor ağlıyor
ferideakdkdkf azra1616 geben bebegimi verdiklerinde böyle goguslerimin üçunu çok sıktı bırakmadı falan sürekli emme hareketi yaptı ama sütümü aldım bilmiyorum şuan kuvezde sütüm tazyikli geliyor siktigimda fışkırıyor çünkü acaba aliyormudur ,emmismidir emiyormudur bilginiz var mi
azra1616 Süt az emiyor inşallah gün içinde sağım yapmayı unutmuyorsundur bebis seni emmese de mutlaka sağım yap ki kanalların açılsın Bi bayan yazmış bak onun için aklıma geldi başka postta
ferideakdkdkf mthn07 merhaba ne yaptınız benim de aynı sorunların vardı emmiyordu mama veriyorum sarılığı dusmuyordu 2saate bir beslenme diyordu yapıyordum şekeri düşüyordu şimdi kuveze alındı acaba sende durum nedir benim bebeğimi bana.verince ne yapacağımı bilmiyorum hala
mthn07 ferideakdkdkf geç gördüm kusura bakmayın benim tamamen bıraktı memeyi mama iciyor yapcak birsey yok olmayınca olmuyormuş sizin durum nasıl.oldu
ferideakdkdkf ferideakdkdkf herkez çekince böyle göğüs ucundan hissedersin diyorlar ama hissetmiyorum sütümü sagiyorum mesela sagarkende hissetmiyorum
ferideakdkdkf Sütünüzü emdigini aldığımızı sizler nasıl anladiniz şuan bebeğim yanımda değil ama yarın verilir insAllah o sürede bunları öğrenim istiyorum
ferideakdkdkf mthn07 memenizi alırken ne gibi tepkiler veriyor,belki gazdandir ben şimdi mama +meme şeklinde gidiyorum bende bebeğim beni emmiyor diye düşünüyordum çocuk gazdan emiyormus memimi aliken morarir kizarirdi,o an geçince tekrar verdim emdi
sanannee mthn07 sürekli memeyi teklif et biberonla vermek yerine parmak tekniğiyle verebilirsiniz hem emme refleksi güçlenir hemde biberona alışmamış olur üzülmeyin emer Allah’ın izniyle
mthn07 sanannee bir ayı geçti zaten boyun ağrısı omuz tutulmasi yaşadım sırf emsin diye ama yok emmedi naptiysam olmadı
mthn07 ferideakdkdkf yaklaşır yaklaşmaz midesini bulandırır gibi oluyor ağzını çekiyor sağa sola dönüyor
ferideakdkdkf mthn07 ayaklarına bakın karnına doğru çekiyor mu siz gogsunuzu verdiğinizde eğer öyle ise çocuk gazdan yada kaka yapmaktan almiyordur o halı biraz kucağınıza alarak sakinleştirir sonra tekrar hemen güzel bı pozisyonda deneyin belki alır benim bebeğim öyle olmuştu mama çok fazla gaz yapıyor o yüzden bide tok oluyor ya ondan hiç uğraşmak istemiyor kaç saate bir mama veriyorsunuz bilmiyorum ama şimdi eğer ağlıyorsa yada uyaniksa yada mama zamanı gelmişse ilk dediklerimi yaparak kontrol edin bı insAllah alir