Mhtpkrtgl @-nuurr9206
bende buz lazere gitmiştim üst kısımları baya seyreltmişti nemli bölge tabiki etkilenmedi bu durumdan ama yoğunluk ortadan kalkmıştı ne güzel kiii hamilelik emzirme derken yine ormana döndüm🫠 geçen kendim ağda yaptım 2 3 saat sürdü durup dinlenip yaptım malum bebekle ve aynanın karşısında şekilden şekile girdim 😂 üstüne bir de tahriş etmişim neyse temiz oldu diye sevinirken 2 haftada geri uzamaları şoku🥲 sanırım bayadır jiletle yaptıgımdan güçlenmişler ama şuan çıkanlar daha inceler ona sevineyim bari… yine ağdaya devam edicem sanırım emzirme süreci bitsin yine epilasyona giricem zaten orda da demişlerdi hamilelikte hormonlardan dolayı geri çoğalabilir diye, bu arada bimde satılan ağda bantlarını küçük küçük kesip çakmakla biraz ısıtıp minik minik alanlara yapıştırıp çekerek yaptım ben, yapanlara ve yapacaklara allah kolaylık versin 😂😂😂