Ahsen1- Kızlar ev sahibim çivi cakmamizi istemiyor ünitenin üst rafı var onu yapıştırmak istiyorum mumkunmu bant mi yapıştırıcı mi bildiginiz bir şey varmi
Mmeelliikkeee Ahsen1- çerçeve vs neyse de rafa banda güvenmem ya ama belki öyle kullanan vardır.. eve gelip gitme huyu yoksa takın alçıyla doldurup çıkarsınız.
-_Esra_- Ahsen1- Kızlar ev sahibim çivi cakmamizi istemiyor Allah belasını versin yani çıkarken alçı ile kapatır boyar çıkarsınız ne demek çivi çakmak istemiyor saçmalığa bak
Vera094 Ahsen1- bilmem kaç kilı taşır yazan bantla hafif bi duvar saati yapıştırmıştm bir gece düşüp camı kırıldı rafı tutarmı bilmiyorum allah korusun çocuğun üstüne falan düşerse
tosbiksmoms Ahsen1- aman bizim ev sahibi uzakta bizde fon perde tutacağını falan taktik napayim çıkarken kapatırım. Tv de duvarda😀 taşindigimizda baktım bizden öncekiler delmiş kapatmış bizde deldik.