Kızlar bişi sorucam benim kızım 1 aylik ve kakasını yiyor yapıyo yani bez günde 6-7 bazen 8 yapıyor hemen yaparsa yada sık sık kaka yaparsa yediği yaramaz derlermiş eskiden öyle derler dedi yengem doğru mu bu yani ne alaka anlamadım böyle olup tam tersi yarayan bebeğin kilosu iyi olan varmı bunun onunla bir alakası var mı anne sütü alıyor